“copiroaiting”

din ce in ce mai multe spoturi cu scenarii idioate. directorul firmei de asigurari care spune ca toata lumea munceste pentru asigurat inclusiv el, directorul. o fi tipic romanesc ca sefu sa joace poker pe net (sau astia erau politistii?!), dar “cutuma” asta nu ma determina sa iau in seama produsul companiei cu pricina.

campania de multumiri a realitatii tv din decembrie: pentru tine facem, dregem, iti spunem stirile pe intelesul tau (adica oricum esti idiot), pentru tine stam 24 de ore in priza…telespectatorule! e ca la un concert la care asista doar barmanul: multumiiiiim! multumim celui care a venit la concert!spectatoruleeeee!! asa te lauzi cu locul 3 in audiente? jenant

de reclama la catena nici nu mai zic.

carmolul pe care-l folosesc de cand ma stiu in stari febrile a dobandit valente grotesti. o sa trec pe frectie diana, macar imaginea din capul meu e mai suava decat…

2 Replies to ““copiroaiting””

  1. Ehehe, mai trebuie sa fii din cind in cind si profesionista (chiar daca intr-un background neclar plin de crimpeie sonore abjecte) pe o piata de advertising. Contrastul devine enervant, i know.
    PS. Ceea ce nu stii e ca Carmolul (scuzati cacofonia) e cerut in farmacii. Se pune in carburant, in Daciile mai ieftine. Unde Diana nu e buna. Si uite asa se schimba “legendele”..

    1. prima fraza ma nelinisteste un pic ca-i prea alambicata. simplu, horace, pls 🙂
      ps-ul nu il stiam. asta da legenda urbana ! :))

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *